28 oktober 2020

In memoriam – Han Zwanenberg

Met groot verdriet en diepe verslagenheid hebben wij kennis genomen van het overlijden van onze zeer gewaardeerde penningmeester Han Zwanenberg. Han is afgelopen vrijdagavond 23-10-2020 op 76-jarige leeftijd overleden.

Han Zwanenberg voelde zich altijd bij de KBO betrokken. Zijn betrokkenheid, inzet en mensenkennis waren zeer waardevol voor onze vereniging. Niet alleen als penningmeester, maar zeker ook als reisleider van dagtochten en meerdaagse reizen en organisator speelde hij een grote rol binnen onze vereniging. Hij hield de leden administratie bij en verzorgde de financiële presentatie tijdens de jaarvergaderingen.

We zullen hem erg missen. We zijn Han dankbaar en zullen hem ons herinneren met trots.

Onze gedachten en medeleven gaan uit naar zijn vrouw en kinderen en naaste familieleden.