KBO Nuland is een actieve vereniging voor senioren door senioren. Zij behartigt de belangen van deze senioren en bevordert de sociale contacten.

Vanuit het bestuur is KBO Nuland vertegenwoordigd in KBO-Brabant.

Door lid te worden, dat kan al vanaf 50 jaar, kunt u deelnemen aan vele activiteiten, waarvan er een aantal gratis zijn.

Er zijn activiteiten waar u zo binnen kunt lopen, voor andere vragen wij alleen inschrijving via een antwoordstrook of via email of telefoon.

Terugkerende activiteiten zijn bijvoorbeeld:

Nieuwjaarsbijeenkomst

Jaarvergadering

Paasstukjes maken

Seizoensafsluiting

Reizen

Openings bijeenkomst seizoen

Kerststukjes maken

Kerstviering.

Daarnaast worden extra activiteiten georganiseerd. Vaak nodigen wij een spreker uit, om actuele zaken duidelijk toe te lichten bijvoorbeeld over dieet, erfrecht, veiligheid, etc. Bovendien zorgen wij voor afwisselend entertainment met een hapje en een drankje. Verder staat kienen ook enkele malen per jaar op ons programma, met leuke prijsjes te winnen.

Voor het lidmaatschap van KBO Nuland betaalt u € 25,00 per jaar, per persoon. U ontvangt een ledenpas met lidmaatschapnummer en 11 keer per jaar het blad Ons, het maandblad van KBO Brabant.

In dat blad staan vaak aanbiedingen met kortingen, zoals van zorgverzekeringen, reisorganisaties, etc. Om hiervan gebruik te kunnen maken, heeft u het pasje met lidmaatschapnummer nodig.

Als u lid bent van een KBO vereniging in een andere plaats, kunt u bij KBO Nuland gastlid worden tegen een sterk gereduceerde prijs.

Actuele informatie van KBO Nuland kunt u vinden in de nieuwsbrieven.

Wilt u lid worden van onze vereniging dan kunt u het formulier invullen dat elders op onze website te vinden is (onder tabje contact)

Mocht u naar aanleiding van bovenstaande informatie nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met

Nico van der Doelen,

KBO-Nuland,  Ledenadministratie: